Get

Om Get mobiloperatør

Get er en mobiltjeneste (samt andre tjenester) hvor du kan få fri sms, fri tale og en haugevis med mobil data til en billig penge. Get fokuserer seg veldig på kundeservice og har til og med vunnet flere best i test priser for god kundeservice og brukervennlighet. Get har omtrent 750 medarbeidere som fokuserer på at deg og dine kjente får et perfekt som mulig abonnement. Totalt bruker over 1 kunder tjenestene deres hver dag.

Get mobiloperatør er den største utfordreren til Telenor i Norge, som bidrar til konkurranse blant bedriftene hvilket gir bedre priser til eventuelle kunder. Derfor er det viktig for deg som kunde til å alltid se etter oppdaterte priser og tilbud på mobilabonnementer.

Get tilbyr også andre tjenester som TV og bredbånd. Om du har TV og bredbånd, så får du også avslag/bonuser med i prisen som dobbel mobildata osv. Get er det perfekte stedet om du ønsker å få alt du trenger i ett sett til en redusert pris.

Get ble kjøpt opp av et annet firma i 2014, og med det ble en del av Skandinavias største bredbåndsselskap. Fra og med sommeren i 2015, så kunne Get kunder se på Get-tv på nettbrett og smarttelefoner hvor som helst i Norge.

Fordeler med Get mobilabonnement

Get har en nær uslåelig kundeservice, som er viktig i dagens teknologifremskritt hvor vi ikke forstår en brøkdel av det vi får. Kundeservicen hjelper deg å optimalisere det du har kjøpt samt gi deg tips om hvordan å fikse eller endre på det i fremtiden.

Mobildata har en teoretisk hastighet til opptil 300 Mbit/s, men kan være forventet å komme seg opp til 100 Mbit/s. Du kan bruke mobildata innenfor hele EU med få unntak. Dette er flott for folk som liker å reise. Om du har både TV og bredbånd i Get, så får du dobbel mobildata; det vil si at om du kjøper ett abonnement som gir deg 2 GB med data så får du automatisk 4 GB med data istedenfor.

Ulemper med Get mobilabonnement

Det er svært få ting som kan bli sagt negativt om norske mobiltjenester. Om det er en ting som kan være litt plagsomt for deg som ofte bruker mobildata, så er det at til tider så kan mobildataen kan være litt ustabilt. Det er jo selvfølgelig ingen stor krise, siden dens arbeidere jobber konstant på å fikse alle eventuelle problemer så raskt som mulig.

En annen ting som plager mesteparten av befolkningen som ønsker mobiltjenester er at det er at ting er veldig komplisert. Det i seg selv spiller egentlig ikke noen rolle, men det å måtte bruke en god stund med å prate med kundeservice om et problem som kunne ha blitt beskrevet bedre i instruksene.

1 stjerne2 stjerner3 stjerner4 stjerner5 stjerner (31 stemmer, 4,29 i snitt )
Loading...