Hello

Om Hello

Hello har tilbudt telefoni og sentralbordtjenester til bedriftskunder siden 2005. Den første tiden hadde de ingen tilbud til privatkunder, men når TeliaSonera kjøpte Tele2 i Norge, bestemte gründeren for Hello, Nadir Nalbant, å utfordre Telia og Telenor med billige abonnementer også til privatkunder. De benytter Telenor sitt nettverk for å tilby sine tjenester til kundene. Deres abonnementer tilbys i forhold til hvor mye datatrafikk du trenger. Alle pakkene inkluderer fri tale, SMS og MMS. Det største abonnementet tar høyde for at mange har stort behov for datatrafikk og inkluderer 20GB med data, mens det billigste abonnementet de tilbyr inkluderer 1 GB med data.

Fordeler med Hello

Fordeler med Hello er at de er en fri aktør som ønsker å utfordre Telia og Telenor. De tilbyr abonnement som inkluderer mye datatrafikk, helt opp til 20GB. Også deres billigste abonnement inkluderer 1GB med data. Dette kan være nok for mange som ikke er storforbrukere av data, men som ønsker å holde seg oppdatert på sosiale medier, for eksempel. De har vært på markedet en del år og ønsker å opprettholde konkurransedyktige priser i forhold til Telenor og Telia. Du får raskt oversikt over abonnementene de tilbyr på nettsidene deres. De står fritt til å velge hvilket nett de skal benytte i forhold til hva som er mest pris-gunstig overfor kundene.

Svake sider hos Hello

En ulempe er at de abonnementene deres ikke inkluderer trafikk i utlandet. Om du ønsker et abonnement som benytter mer datatrafikk en 20GB per måned, så har de ingen tilbud for fastpris som inkluderer det. I dagens samfunn er behovet for databruk økende, og ønsker man for eksempel å streame filmer kan man raskt oppleve en begrensning selv med 20GB.

1 stjerne2 stjerner3 stjerner4 stjerner5 stjerner (90 stemmer, 3,50 i snitt )
Loading...