MyCall

Sortering: 

Om MyCall

MyCall ble etablert i 2001 av Rasiah Ranjit Leon og het opprinnelig Lebara. Network Norway kjøpte selskapet i 2007 og de var da eid av Tele2. I 2012 skiftet de navn til MyCall og i 2013 ble selskapet slått sammen med OneCall. Telia kjøpte selskapet i 2015. Helt siden selskapet ble opprettet har de fokusert sine tjenester mot kunder som ringer mye til utlandet. På grunn av dette tiltrekkes MyCall mobilabonnemnet av et høyt antall flerkulturelle ansatte som tilbyr kundeservice på flere språk for å yte best mulig service mot brukere som ikke snakker norsk.

Fordeler med MyCall mobilabonnement

Fordeler med MyCall mobilabonnement er at det er et selskap som er lagt til rette for de som ringer mye til utlandet. Telefonsamtaler kan være kostbart om man betaler per ringeminutt, men Mypack-abonnementene til MyCall inkluderer ringeminutter i EU pluss 9 andre land. I tillegg kan du legge til ekstra ringeminutter for faste pakkepriser etter behov. Dette abonnementet gir deg mulighet for å bestemme månedlige utgifter ved telefonsamtaler til utlandet. En annen fordel er flerspråklig kundeservice som også kan assistere om man ikke er norsktalende.

Tips: Sammenlign alle mobilabonnement her!

MyCall mobilabonnement har også noen svake sider

Ulemper er at datatrafikk som er inkludert i abonnementene er lavere enn hos konkurrentene. Mypack XL inkluderer bare 5GB, som er et nivå mange lett forbruker på kort tid. De har kampanjer på dobling av datapakkene, og da blir inkludert datatrafikk helt opp i 10GB på XL. Men dette er en avveining de har gjort i forhold til markedet de sikter mot. I stedet for mye datatrafikk inkludert, inkluderer de ringeminutter til utlandet. De fleste andre selskaper fokuserer på datatrafikken, og da er det en fordel for de som ringer mye til utlandet at dette selskapet gir dem mulighet til å kontrollere kostnadene til utlandet.

1 stjerne2 stjerner3 stjerner4 stjerner5 stjerner (106 stemmer, 5,00 i snitt )
Loading...