OneCall

Sortering: 

Om OneCall mobiloperatør

OneCall ble startet som selskap i 2004 av Øystein Eriksen og Odd Arild Meling, og ble i 2008 slått sammen med Network Norway. Etter fusjoneringer og oppkjøp, som inkluderer at Network Norway ble kjøpt av svenske Tele 2, som igjen ble overtatt av Telia Norge AS i Norge, så er OneCall nå en merkevare som eies av Telia Norge AS. De tilbyr derfor OneCall mobilabonnement og øvrige tjenester på Telia sitt nett. OneCall har vært kjent for å tilby eksepsjonelle og nytenkende abonnementer til sine kunder. Her kan du for eksempel få abonnement, Prøvekjøp, hvor du når som helst kan ombestemme deg om du ikke er fornøyd. I tillegg har de en grunnpakke til kr 99/mnd, som ikke har frie ringeminutter eller fri SMS/MMS for at du skal kunne få et rimelig abonnement om du ikke trenger mye inkludert datatrafikk og ringetid. De andre abonnementene inkluderer fri tale/SMS og MMS.

OneCall mobilabonnement sine fordeler

Fordeler ved OneCall er spesielt tilbudet om Prøvekjøp slik at du kan teste tilbudet deres uten å binde deg. Er du fornøyd, velger du etter to måneder hvilket abonnement du ønsker fast. Hos OneCall kan du velge inkludert datatrafikk helt opp til 50 GB ved hjelp av abonnementet mobilt bredbånd. Dette er en god løsning om du ønsker bredbånd som du kan ta med deg på reise. Du kan få mobilt bredbånd fra kr 249/mnd og opp til kr 449/mnd avhengig av hvor mye datatrafikk du ønsker inkludert. Dette er et tilbud som er tilpasset kunder som ønsker billig mobiltelefoni.

Svake sider med OneCall

På grunn av at OneCall eies av Telia, så er de bundet til å benytte Telia sitt nett. Dette gjør dem noe mindre fleksible i valg av nettverk.

1 stjerne2 stjerner3 stjerner4 stjerner5 stjerner (43 stemmer, 4,07 i snitt )
Loading...